Gyakran Ismételt Kérdések
Termékkel Kapcsolatos Kérdések
Az alábbi lépéseket követve kiderítheted melyik Apple Watchod van:
- Nyisd meg az Apple Watch alkalmazást az iPhone-on.
- Koppints a Saját óra ikonra, majd az Általános > Infó menüpontra.
- Keresd meg a Modell mezőt. A mezőben látható az „M” betűvel kezdődő cikkszám.
- Koppints a Modell mezőre. Ekkor a mezőben megjelenik egy öt számjegyből álló, „A” betűvel kezdődő számsorozat. Ez a készülék modellszáma.
- Vesd össze a modellszámot az alábbiakkal.
Apple Watch Series SE
40 mm-es tok (modellszám: A2291, A2375)
44 mm-es tok (modellszám: A2292, A2376)
Apple Watch Series SE
40 mm-es tok (modellszám: A2351, A2355)
44 mm-es tok (modellszám: A2352, A2356)
Apple Watch Series 5
40 mm-es tok (modellszám: A2092, A2156)
44 mm-es tok (modellszám: A2093, A2157)
Apple Watch Series 4
40 mm-es tok (modellszám: A1977, A2007)
44 mm-es tok (modellszám: A1978, A2008)
Apple Watch Series 3
38 mm-es tok (modellszám: A1858, A1889)
40 mm-es tok (modellszám: A1859, A1891)
Apple Watch Series 2
38 mm-es tok (modellszám: A1757, A1816,)
42 mm-es tok (modellszám: A1758, A1817)
Apple Watch Series 1
38 mm-es tok (modellszám: A1802, A1553, A1816, A1757)
42 mm-es tok (modellszám: A1803, A1554, A1817, A1758)
Fizetés És Szállítás
A vásárlás során lehetőséged van azonnali bankkártyás fizetésre vagy utólag a csomag átvételekor is fizethetsz. Az azonnali bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül történik. Utánvét esetén a futárnál tudsz fizetni készpénzben vagy bankkártyával.
Jelenleg az MPL végzi a csomagjaink kiszállítását. Házhoz 990Ft-ért, postapontra vagy posta csomagautomatába 690Ft-ért.
A csomagot általában 1-3 munkanapon belül érkezik meg hozzád. Amennyiben a futár nem talál otthon, akkor a következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor is sikertelen a kézbesítés, akkor a következő 10 napban átveheted a csomagodat a legközelebbi postán. Ezt követően visszapostázzák a részünkre. Ha mégis át szeretnéd venni, az újrapostázás költsége téged terhel.
Garancia
Természetesen! Minden vásárlónknak biztosítunk egy ingyenes csere vagy visszaküldési lehetőséget. Amennyiben cserélnél vagy elállnál a rendeléstől írj nekünk az [email protected] címre. A levélbe írd bele a rendelési számodat (a rendelést visszaigazoló emailben találod) és hogy cserélnél vagy elállnál. A futár az emailedet követő napon megy hozzád. Ha cserélsz, ő viszi a cseretermékeket és elhozza tőled amiket visszaküldesz. Ha elállsz a rendeléstől, a futár elhozza tőled a termékeket. Amikor mi megkapjuk, visszatérítjük neked a vásárlásod teljes összegét – nincs kockázat!