10990Ft
10990Ft
A 14:00-ig beérkező rendelések már másnap kiszállításra kerülnek.
Ha rossz lett a méret, nem tetszik a szíj vagy bármi egyéb miatt úgy döntesz, hogy mégsem szeretnéd nyugodtan írj nekünk és megoldjuk!
Írj nekünk az hello@smartwatcherz.hu emailcímre. A levélbe kérlek írd bele a rendelési számodat (a visszaigazoló emailben találod) és hogy melyik szíjakkal volt probléma. Továbbá azt, hogy cserélni szeretnél-e vagy elállni a rendeléstől.
A futár az emailedet követő napon megy hozzád és elhozza a visszaküldendő árut. Amikor megérkezik hozzánk a visszáru küldjük neked a cseretermékeket vagy ha elálltál a vásárlástól visszatérítjük neked a vásárlásod teljes összegét - nincs kockázat!
Kész! Neked csak egy emaildebe került a csere/elállás!
Iratkozz fel hírlevelünkre és következő rendelésednél küldjük az ajándékodat!
Beatrix P. (megerősített vásárló) –
Élőben nem nyerte el a tetszésem, túl férfias, de könnyen vissza tudtam küldeni 🙂
Névtelen (megerősített vásárló) –
Nem tudom egyenlőre értékelni, mert ajándékba vettem, neten nézte az ajándékozott, ez alapján vásároltam. Karácsony után okosabb leszek ezügyben 🙂
Erika Pörczi (megerősített vásárló) –
Másra számítottam… nem
Túl nőies es sajnos színben sem
Passzol a rose órámhoz
Péter (megerősített vásárló) –
Nagyon elegáns, viszont elég nehéz is
Szilvia (megerősített vásárló) –
Sajnos a csuklómra vastag volt, elég robosztus, de a minőségével semmi gond nem volt. Cserét kértem: akadékoskodás nélkül 2 nap múlva nálam volt a cseretermék, úgyhogy maga a cég viszont fantasztikus!
Katalin (megerősített vásárló) –
A termék szine jó, szép, ám túl széles női csuklóra
Agota (megerősített vásárló) –
Nem tudom itthon állítani a méretet, el kell vinnem egy óráshoz
Nóra Csilla (megerősített vásárló) –
Nagyon gyors volt a kiszállítás, segítőkész az ügyfélszolgálat, de sajnos kicsi volt a szíj.